Brev:
Fryse skemad
3. januar 2014
Alder:
5 mdr.
Fryse skemad
Hej Helen
Godt nytår!
Nå nu skal vi vidst i gang med skemad. Må jeg koge/dampe frosne grøntsager, dele det på i portioner og fryse det igen, så jeg bare lige kan tage lidt op ad gangen?
Grunden til jeg spørger er at de frosne grøntsager jo har været kogt før. Jeg går ud fra jeg gerne må med de friske..?
Venlig hilsen
Linda